czwartek, 27 sierpnia 2015

5. Międzyzdroje cz.1

Zaczynając od najlepszych restauracji:
- "Campari" ogromnie się ucieszyłam, kiedy w menu zobaczyłam ciekawe kompozycje sałatek a w nich coś co mnie zawsze przyciągnie: awokado i rukola! Dotąd w restauracjach w Międzyzdrojach nie spotkałam tych składników.  Ja wzięłam "Grecca" a moi współtowarzysze: "Con pollo". Obie były fantastyczne, co świadczy fakt, że przychodziliśmy tu jeszcze nie raz.



Następnym razem wzięłam zestaw obiadowy ("Pollo alla grilla), który już mniej smakował. Ananas był podawany ze skórką (?!), mięso suche i bez smaku... 


Zestaw z rybą sola:


Nie możecie wyjść bez spróbowania najlepszych świeżych soków jakie kiedykolwiek piłam!!! Wszystkie 3 są warte sprobowania: pomarańczowy, grepfrutowy,  mix (pomarańcza i grejpfrut). 


Frytki z sałatką z sezonowych warzyw swoją drogą bardzo dobre!): 

Menu:

Facebook: Campari

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz